Friday 9 October 2015

Sempena Hari Jadi Ku !

Hari ini adalah hari jadi ku yang ke 56 ..

Genap 56 tahun aku tinggal di planet bumi ni....Apa nak ku ucapkan ?

Rasanya kepada Allah aku patut mengucapkan syukur kerana memberi aku ..nafas ,..oksigen ..dan pelbagai nikmat yang tak boleh habis ditulis banyaknya nikmat yang kita terima...

Aku jadi termenung seketika ...56 tahun lagi di mana ya ?

Kalau bayangkan tu...tak taulah..rupanya hanya pada Allah kita mengharap belas kasihannya ye.....

* Aku teringat arwah anak ku Mohd Khairi ..semoga rohnya dicucuri Rahmat. Amin

* Kepada Ibu , isteri tersayang , anak-anak ku yang dikasihi,,,, , ahli keluarga

* Sanak saudara , rakan-rakan dan sapa saje yang mengenali diriku

TERIMA KASIH ..banyak diatas sokongan - usaha , nasihat , RM , masa dan sebagainya selama ini...

Akhir kata saya mengharap semoga semuanya aman , bahagia dunia dan akhirat.Amin

Oh ya ..sebagai kenangan ole-ole yang ku terima baik aku simpan dalam blog ni..

Pagi-pagi lagi dapat hadiah kek 'alam maya' dari isteri ...

Hadiah ke dua .yang ku terima ..sangat kreatif...

Terima kasih banyak...hadiah seperti di bawah...Itu pun satu penghargaan kan .Terima Kasih.


Lagu Bagus - Bersyukur  ....







Nasihat sempena Hari Jadi

Cuma aku teringat satu kata-kata iaitu - " Orang Yang Bijak Adalah Orang Yang Membuat Persediaan Untuk Kehidupan Di Alam Akhirat ".

Itu aje ..sempena Hari Jadi Ku....

Mohamed






No comments:

Post a Comment